Tisdag!

Tjubbiluuuulu!

Idag är det en ganska skön dag, sitter inte så mycket i telefon:P
Igår fick jag med mig stoffe till gymmet. jätte kul!:)
hoppas han inte behöver köpa gymkort i södertälje när han börjar med sin sjukgymnastik.
För då kan han köpa i salem med mig hihi:P

Sen jag kom hem har det varit helt underbart. men sen klantar ja till mig som vanligt!
förlåt, jag älskar dig och vi kirrar allt:)

Idag ska jag äta med bästis micke som ska åka i morgon:(
och jag får inte följa med? ;)

sen ska jag upp och träna med jennieeee:)
blev ingen uppladdning av bilder igår, fy på mig.
Orkar och hinner aldrig:P
får ta me mig det till jobbet så jag kan lägga upp:)

Ska boka tåg biljetter till uppsala här i dagarna!:)
Elisabeth här kommer jag:D
Men idag kan ja inte boka eftersom stoffe tog mitt kort då han har sumpat sin plånbok!:/
men men:)

Hoppas alla mår kanon!
vill hinna sola idag. så inte brännan försvinner;) haaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0