Tisdag!

Igår va jag iväg och gjorde naglar på en tjej i salem:)
Det är verkligen kul, klart man alltid kan bli bättre!
Och jag vill gå kursen snart, men känns som att ja ska jobba kvar här så länge ja får och sen när de kör till sig får ja gå kursen.

sen åkte ja och hämta stoffe, åkte till krysset köpte lite godis och hyrde en film som båda somnade till:P
inte bra med godis men de va gott och jag köpte bara en av varje. så de blev inte så mycket;D

Jag måste iväg och köpa träningskläder i veckan oxå, fan åker på lördag!?
vad ska ja ha med mig? bara träningskläder? eller va:P haha aja de löser sig.

En annan jätte rolig grej är att familjen ska åka till Kebenekaise och åka skidor:D
det är typ bara off pister. så här blir det att träna lår musklerna :D
Ska få med mig stoffe oxå. vi är 2-3 familjer som åker tror jag:)
så inge trysil iår. tyvärr men det här kommer blir otroligt kul!:D

     


Ps. johanna västen är från nelly.se!:)


Kommentarer
Emma skrev:

skit härligt puss min älskling

2009-10-13 @ 10:15:48
URL: http://lorre.blogg.se/
Johanna skrev:

Hej. Gillar din blogg :)

En fråga bara. Såg på dina tidigare inlägg att du skulle köpa en pälsväst. Vart hittade du dom någonstans?

en beiga var skit fin :)

Kram

2009-10-13 @ 13:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0