söndag!

Landet har varit jätte mysigt:)
har sovit de mästa tiden av helgen:P
vi har tittat på massa filmer, eller a typ jag har somnat till dom flesta! menmen:)
va jätte skönt att bara inte göra någonting, förstår inte hur jag kan va så trött bara.
imorgon blir de jobb igen!.. snart åker jag iväg på träningsläger!;D
imorgon ska jag åka upp till gymet!
nu har jag gett mig fan på att mina 10kg ska bort:D
får se hur de går:P hur många gånger har man inte sagt det, dåliga emma.
men jag ska verkligen försöka! pepp på mig!


Gjorde mina naglar när vi va på langet., stoffe valde blå så de fick de bli!.:)
Kom hem och gjorde annas naglar oxå, guld:)




Kommentarer
jämz skrev:

Hello Emma :)



Hm.. Då kanske man ska testa göra naglar hos dig :)! Du ser ut och vara duktig på din grej ;) haha, när jag får lön hör jag av mig!

Puss

2009-10-09 @ 12:58:54
URL: http://jamminwithme.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0