Onsdag!:)

Förlåt att ja inte va så tydlig igår!:P
Jag ska på träningsläger i portugal och stoffe ska på bartömning på magaluf;D haha

Igår va jag och stoffe och köpte skor till träningslägret i portugal jag ska åka på.
haha jag vet inte riktigt vad jag ska på men det kommer bli kul och blossom håller i det och de kommer va ca 180personer där och träna en vecka? :)
här är en länk om ni vill läsa lite om resan:)
http://www.mynewsdesk.com/se/pressroom/springtime_travel/pressrelease/view/blossom-tainton-carin-da-silva-och-tobias-carlsson-ledare-paa-training-camp-2009-234916

Jag har aldrig varit i portugal men ja hitta en bild, och längtar ännu mer nu!
Vet att ja ska bo precis vid stranden i allafall:)
SNÄLLA säg att de är bra väder, emma behöver bli brun!:)




Idag ska jag göra Vicktorias naglar:)
Hon ska ha vittglitter, ska på bröllop, så dom måste bli fina!:)
Klart dom blir;D

Hoppas alla får en bra dag.
Nu ska ja på möte me chefen..??? går nog bra:) hoppas jag;)


Kommentarer
Michaela skrev:

Hur gick det på mötet med chefen? ;P



Låter ju riktigt härligt det här med Portugal!! Jag skulle gärna åka dit, ska vara ett väldigt fint land. Nu ska jag kolla på Greys :D har precis kommit hem från en 4 timmar lång raggar runda haha



Tack gumms :) det var när jag skulle vara modell för en dag när jag bara fått sminkningen ;P

2009-10-08 @ 02:37:56
URL: http://michaelastappe.blogg.se/
asp skrev:

jag har vart på dedär träningscentret ;)

2009-10-08 @ 10:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0