Onsdag!

Onsdaag, två dagar kvar till helg:P
verkar som att alla ska hem till Daniel på fredag:) mys!
får se hur länge jag hänger med, eftersom jag åker på lördag. haha vet inte ens vilken tid., men a;)
Börjar kännas lite nu..

Förlåt stoffe att ja va lite grinig igår:P
haha det är bara för att jag inte vill att du ska åka eftersom ja tycker de är jobbigt:P
men nu känns de bättre. :):)

Idag ska jag träna!! har inte kommit iväg på hela veckan.
men idag kör vi!. förs core sen ska vi ut och gå!:)

Nina ska baka tills på fredag. vit kladdchockladtårta?
aldrig smakat. men de lät gott. om de inte blir för sött? :D

ska snart in på utbildning, faktura.
ska bli skönt. kan ju inte ens det typ:P
Det är nog därför jag har tröttnat lite på jobbet, men de ska bli ändring på!

Tittade precis ut och de snöar?! haha mysigt.
men längtar efter värmen. hoppas att de är varmt och soligt i portugal!:)

haha titta den här sötbiten då:)

 


Kommentarer
Michaela skrev:

Haha vilken söt liten tjockis :D

2009-10-14 @ 09:15:14
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0