Måndag!

Fattar inte hur jag kan va trött:P
eller trött och trött, seg är jag och har ont i magen. skit vecka!:)

aja, idag ska jag och jennie träna!:) skönt!
flowing! kanon kul!
får se hur de blir imorgon, ska in till stan och köpa ett par springskor eftersom träningsveckan blir av snart haha.
nina ska med, så blir de nog en  bit sushi oxå:D
jag har hört om Akki sushi på folkungagatan 45.
tydligen jätte bra, så dit ska jag ta oss:)

ska se till att träffa camilla i veckan oxå,
kanske fredag? utgång? thihi

Hoppas alla får en bra start på veckan;D
bara några dagar kvar till helg;)


Kommentarer
Therese [ Tescho ] skrev:

Jag har skickat ett mail till dig ang designen för jättelänge sen, som du troligtvis inte sett ;)



Hoppas allt är bra annars!

2009-10-05 @ 12:09:48
URL: http://tescho.se
Michaela skrev:

Härligt att det var mysigt och lyckat på landet :)

Skulle ge vad som helst för att spola tillbaka tiden

till semestern och veckan på landet.. så underbart!



Full vecka på g? Tycker vi åtminstonde kan orda

till en fika eller något :) låter bra? <3

2009-10-05 @ 21:59:41
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0