Måndag och tillbaka i sverige!

Jag har haft det så sjukt braa, ååh sol å värme, stränder och hur mycke träníng ja ville:)
blev max 5 pass om dagen:P åååh jag har verkligen haft de bäst.
jag ska lägga in lite bilder ikväll om ja hinner, ska direkt och träna efter jobbet så jag kanske inte orkar sen:P

Det va över 100personer på resan, alla va i alla åldrar och helt underbara!:)
kom in på hotellet och fick reda på att jag skulle dela rum med maria?
Som visade sig vara en otrolig gullig tjej som kom från dalarna.
efter bara några dagar hade jag koll på allt och alla ;D haha
efter några dagar in på veckan började ja umgås me elisabett oxå.
jätte söt tjej som bor i uppsala som jag ska hälsa på redan om några veckor:D

Jag har provat på allt möjligt innom träning:)
morgonen började me springning/stavgång längst stranden sen rullade dagarna på med olika pass och man fick göra vad man ville. första dagarna provade jag på allt:D onsdagen kunde jag inte röra armarna pga sån träningsvärk haha men det va otroligt kul!

vi va på en tripp i sivilja i spaningen på onsdagen där vi shoppade hela dagen så det blev inte så mycket träning förutom ett pass när vi kom hem lite senare:)
Jätte trevlig lite stad!

Tosdagen va de bergspasset, en mil. efter 5km pajade min häl och jag va tvungen att gå dom sista km utan skor;D haha, men jag tog mig i allafall runt!

fredagen gick vi på några pass. men måste säga att det jag sattsade på vad stranden.
jag och elisabett köpe morotsolja och låg där haha:D

den här veckan har gett mig otroligt mycket nya erfarenheter och den har gett mycket possetiva erfarenheter både om mig själv och själva träningen:)

Varje kväll va det en föreläsning. Alla va sjukt bra och man lärde sig otroligt mycket både om sig själv och andra saker.

Bästa veckan och bästa tidpunken att åka iväg känner jag nu i efterhand!
Åh det känns så bra!:)

Stoffe hämtade mig på arlanda och vi har haft de bäst och jag har verkligen saknat honom:)
Imorgon blir det att träffa jennie, eftersom hon är världens segaste person och inte kunde röra sig igår pga bakfylla?;D


Kommentarer
Michaela skrev:

Låter verkligen som att du haft en grym vecka gumman :) men hur jävla mycket träningsvärk har du inte nu? ;P



Jag har tänkt komma igång ordentligt med min träning också, men just den här veckan ska jag fokusera på att gå ut och gå och springa sen blir det gym igen! Måste få upp konditionen lite bättre först bara kände jag, så man inte flåsar som ett cp konstant haha <3

2009-10-26 @ 23:15:44
URL: http://michaelastappe.blogg.se/
johanna from telia skrev:

fan va najs emma att du har haft det bra. du som var lite orolig. annars allt bra hemma? pussss

2009-10-27 @ 05:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0