Fredag:D

Vaknade upp hos micke, vi skulle kolla på en film igår. tror jag såg kanske 10min haha
men men gick upp 06.20, jätte lätt att komma upp men sen när jag satt mig i bilen blev ja ap trött!
men sen när man väl kommer till jobbet, är nina på topp och smitar av sig på alla andra.
så nu har vi haft en bra start på dagen:D

Idag kommer de bli en stressig dag!
först bolaget direkt efter jobbet, sen packa haha jag har inte ens öppnat resväskan?:P
sen tror jag de va middag hos jessika och sen hem till daniel?
hm.. sen upp så att jag är på arlanda kl 05.30!! haha jag dör.
Men det  kommer bli kanon, jag hinner allt!

Idag satt jag på mig en gul, jätte gul klänning.
bara för att de är så mörk och tråkigt ute:D


Har gätt förlag på farsta macka idag till folket, men det får vi se om de blir:)
Hoppas. bra gott:D


En annan grej, kollade på mammas pojkar igår.
eller typ kolla, va så så otroligt pinsamt så jag satt bakom en kudde och gömde mig.
Herregud hur vissa beter sig! haha jag dog. stängde av efter 20min max:D
haha micke tycker de va jätte kul:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0