Fredag!:)

Orkade inte träna igår:P åkte hem och åt jtäte god mat med familjen och gjorde naglar på daniella istället:)
 

Stoffe kom efter en stund och när vi va klara så åkte vi och hyrde Johan Falk 3!
jätte spännande, gryma filmer:):)
Sov till 09.45 imorse, blää va jag intee ville gå upp när klockan ringde:P
men jag kom upp och iväg till jobbet,
tog lite bilder på g till jobbet=)


Idag ska jag och stoffe äta thai mat när ja kommer hem, slutar 8:/
så ikväll blir de lungt! eller så lungt de kan bli mellan mig och stoffe när vi bråttas!;D

Imorgon ska de blir öl och fotboll:D
ska göra naglar på sofie oxå:)

hoppas alla får en trevlig helg
ppuss och kraam


Kommentarer
Michaela skrev:

Haft en bra helg pluttan? Hur ser veckan ut? Fika? <3

2009-10-12 @ 00:52:15
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0