Fredaag!:)

Idag ska jag och nina åka iväg och äta lunch, jag har egentligen matlåta men det blir farsta macka dag:D
ska nog prova räkmackan idag, har ätit kebab mackan två gånger innan.!
Farsta mackorna är verkligen något att rekomendera:D
om någon har vägarna förbi, åk dit:D

Efter jobbet, blir de rakavägen hem och packa. ska bara packa ner mjukiskläder, massa varmt!:)
kommer vara såå kallt när vi kommer in, men vi får tända en brasa och kolla idol:D
igår va vi och hyrde massa filmer som vi ska ha med oss oxå.

Mina nagelgrejer kom igår.
haha jag har beställt ett låsas finger som jag ska träna på i helgen;D
blir säkert kanon!


Hoppas alla får en trevlig helg!
kram


Kommentarer
Sophie skrev:

HAHHAHAH! Ett låtsasfinger?!?! :D:D det va det roligaste på länge :D

2009-10-02 @ 09:45:42
URL: http://sophielindhe.blogg.se/
Michaela skrev:

Hahaha fan va najs ;D öva öva öva en massa du :) ha så mysigt på landet <3

2009-10-02 @ 12:37:30
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0