Torsdag!

Fick precis stört ont i magen, idag är det sista dagen jag kan träffa jennie:'(
Det måste gå fort! snällaa!
Jennie <3<3



Men jag kommer stå där på arlanda när du kommeer! det lovar jag!:)
jag längtar redaan typ. jag vet att jag inte kommer förlora dig men det gör ont endå:(
Men du kommer ha super kul och jag kommer läsa din blogg som du SKA skaffa och jag kommer känna att du är hos mig endå! så de så!

eftersom jag tycker är väldigt jobbigt att hon ska åka så går de nog ut över stoffe, förlåt älskling.
men du vet att jag älskar dig hoppas jag, även fast jag är en bråkstacke ibland!

Idag ska jag göra ninas naglar, och träffa jennie!!!!


Kommentarer
Michaela skrev:

Vad är det Jennie ska göra? <3

2009-11-12 @ 15:18:07
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0