Tisdag.

Idag ska jag träffa emmaaa:)
middag och skit snack resten av kvällen!:)


Igår gjorde jag och stoffe jätte god mat, sen skulle vi titta på film och jag såg inte så mycket för jag försökte sova:P men sov som ett as i natt. hade massa duma tankar. men men.

Det är så kallt och tråkigt just nu! vill ha snö och sol.
hur mysigt är inte deet :)
åååååkaaa puulkaaa;D

Jag måste iväg och shoppa lite, vill ha nya kläder. men när ska man ha tid me de liksom:P
kanske torsdag en snabbis, ska ändå in till stan me ninis och äta middag!:)
<3


Kommentarer
emmaaaa skrev:

SNART SES VI ÄLSKLING <3 saknar dig

2009-11-03 @ 12:09:34
Michaela skrev:

Åka snowboaaard :D



Ja riiiktig mysig bild, hihi :)

Aha okej, där Laxen och resten av världen bor? :P (känns det som)

2009-11-03 @ 15:08:29
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0