Tisdag!

Mår bra idag, :)
jätte mysigt igår och inatt, vet inte va de va med mig, låg typ och krama stoffe stenhårt:P

Vaknade till att JENNIE ringde:D:D precis innan veckar klockan.:D
Dom verkar ha de så himla bra, jag vill verkligen oxå. men mycke snack och liten verksta här!

Jag hoppas på allt att dom ringer från något av jobben jag sökt.
Snällaaa...
Personlig tränar utbildningen börjar inte förens i februari.
och den kostar en del så vore grymt att ha ett jobb lite extra!

tror inte min och mickes tävling går så bra, ska mäta mig på onsdag igen och se om de har hänt någonting?
helgen va ju inte den nyttigaste:P men inte HELT onyttig heller !:)
lite cirre på söndagen bara.. kan man ju va värd . eller? NEJ haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0