Tisdag!

Igår va jag ute och gick med jennie i ca en timme runt sjön:)
BLÄ PÅ DIG, du åker om 4dar:(

Sötnina, <3
fick chocklad av henne igår där de stod du är speciell på.
Jag är verkligen glad att vi har funnit varandra! <3
du betyder mycket!

Min nya favorit låt med pink! helt sjukt bra! hon spelar i stockholm idag, synd att man inte hade bättre koll och hade kunat gått och sett henne, det hade varit  häftigt!

Har jätte ont i hälen idag, efter gåradens promenad så idag blir det gymet för min det:)


Kommentarer
Michaela skrev:

Du får fan slita med mig ut och träna och vara hurtig snart tycker jag ;)

2009-11-10 @ 13:15:21
URL: http://michaelastappe.blogg.se/
Michaela skrev:

Du skulle skickat sms istället ;) men just idag kunde jag inte, fullt upp från eftermiddagen till nu :P men nästa gång :D <3

2009-11-10 @ 23:36:01
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0