Onsdag!

Helt slut i kroppen idag, skön känsla!:)
va på gymet i ca 2 timmar igår, körde kondition 45min och sen 45min flowing.
de är typ styrka med hela kroppen.

Idag ska jag vacinera mig  med jennie, mimmi och kanske stoffe:)
Ska till gymet sen å springa lite! orkar inte köra kropp idag:P
Men imorgon blir de flowing igen:)

Lite trött igår efter en jobbig natt.. men men...

typ bara tre veckor kvar på jobbet?.. va ska ja göööra
 

Igår stor städade jag och stoffe hans rum, STOR städa verkligen!
men det behövdes kanjag säga:p fy va äckligt att man bor sådär egentligen:P


Kommentarer
Michaela skrev:

När ska du till gymet idag? :)

Jag har intervjun halv 7 ikväll nämligen

och det är en liten bit bort så måste åka

i god tid och sen går det väl fort väl där

skulle jag gissa. Skriver och berättar mer

om det när jag varit där ikväll :)



PUSSSSSSS SNYGGO <3

2009-11-11 @ 11:49:57
URL: http://michaelastappe.blogg.se/
Michaela skrev:

Ska träna lite genom att ta en springtur och dra ner till mamsen, så ska jag fixa lite grejer och så innan jag ska göra mig iordning och åka till intervjun. Men jag hör av mig <3

2009-11-11 @ 14:06:59
URL: http://michaelastappe.blogg.se/
Michaela skrev:

Sorry att jag inte hörde av mig babe,

blev lite att göra efter intervjun och

jag orkade verkligen ingenting efter

jag är heeelt slut ^^ <3

2009-11-11 @ 21:59:37
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0