Onsdag och lillLördag!

idag är de redan onsdag?:P
Jag har blivit ganska tråkig, men duktig måste jag säga!:P
Jobbet ska ut och dricka öl idag. men jag ska Hem och träna! wowowo

jag har hittat johans resedagbok!:)
jag och nina läser förfullt!
jag vill oxå ut och resa, verkar så häftigt!!=)

Funderar på att färga håret brunt idag,
haha emma igår ba: har du svårt att välja hår färg eller?
blont och brunt har du ju nu:P
hahaha det har faktiskt blekts sen ja va i portugal, va ska jag göraaa:P
så  nu måste jag färga det. men jag vet inte om jag vågar göra det själv eftersom jag har förstört det eftersom jag typ hade vm i blekning förut när jag va blond haha:P

Men skickade iväg ett sms till malin oxå så kanske hon kan hitta på något fin, de brukar hon va bra påå!:D

P.s Camilla skicka precis sms. dog av garv! stackarn hahah
ses på måndag cam, så pratar vi skit:D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0