Onsdag.

Va och handlade direkt efter jobbet, sen vidare till gymmet.
sprang och körde flowing. david och stoffe va me, hehe de va kul!=)

Sen åkte jag bara hem och åt mat, AS GOTT:D remuladsås fiskpinnar och potatismos massa sallad:)
så de blire i matlådan idag!

Min rygg gör ont och jag vaknade med hals ont?
håller jag på att dö eller?.:P

Menmen idag slutar jag kl sex, fick ta bilen av stoffe för att hinna till boxningen kl 7 osm jag malin david och stoffe ska köra idag!:) tack love!

Helt sjukt va tiden går fort.
ingen har ringt från något jobb än:(


Kommentarer
Michaela skrev:

Håller tummarna för dig med jobben!

Du kommer hitta något gumman <3

sök Ica i tumba - tror dom söker vet att det

är många som har slutat. Däremot vet man ju

inte om dom bara anställer internt liksom.

2009-11-25 @ 16:47:02
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0