Måndag, sista dagen på jobbet?

Inte ett ord från någon av mina arbetssökningar.
ska ringa imorgon och kolla såå dom inte har glömt mig;)

Imrogon bröjar oxå min och filippas ute liv. vi ska börja springa?!
haha jag vet ej när jag va ute och sprang senast:P

Helgen va lugn till en början:P
ifredags va jag ju jätte sjuk:(
dom hade iallafall haft jätte kul och tråkigt att ja inte va med.
men men sånt händer.
Lördagen va de middag hos dolken med flippa anna micke och dolk:)
mycket gott!
sen kom robban,elisa och joanna och det for av till tbs, va otroligt roligt.
sen mötte jag upp stoffe och de blev kaos som vanligt. när alkoholen är inblandad.! fuck!
blir så trött, varför kan de inte bara fungeraaaaaaa.
men men alla va glömt på söndagen och vi hade det hur mysigt som helst.
jag älskar dig!

I advent igår. hjälp va tiden går fort.
måste typ börja tänka på julklappar.
vet vad stoffe och anna ska få men mamma och pappa?...
hmm. aja de löser sig.
de är prat inom famlijen att vi kanske ska åka till london eller new york över jul.
bra kul!. min röst gick till new york!.

sitter och tittar lite på nyårs klänningar:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0