Måndag.

trött tjej.
men de går bra endå!:)

har läst jennie och mimmis blogg, :)
bra upptadering på den, får se hur länge det håller i sig haha.
hoppas på länge!=)

Kollade precis pradise hotel, JAG DÖR.
haha jag skäms ihjäl av att titta på det ändå så gör man det?:P
haha har tittat på mammas pojkar oxå, kul när man sitter på jobbet och inte har något att göra.
men som sagt jag skämst ju när jag tittar på det haha.
herregud. men men underhållning!

Lunch om ca en timme, har beställt en kyckligsallad:)

Idag ska jag träna och sen hem och sova:P

Det blev ju inte så bra start när jag kom hem igår.
stoffe och jag hade värsta diskutionen som iför sig slutade bra iallafall men sjukt jobbigt endå.
ÅH! men men måste väl reda ut saker och ting för att de ska fungera... som de nu gör?:)
kärlek<3


Emma o stoffe haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0