Måndag!

trött!. börjar känna av hals ont? inte bra.
Helgen har varit bra, förutom att jag bröt i hopp i fredags, prata me jennie och vi kom in på att hon ska åka och hur jobbigt jag tycket det är.:( men jag hoppas verkligen det går fort.
men men, va gör man. det är bara tänka possitivt. hon åker iväg kommer bort från salem ett tag, bra skönt!:)

nästa helg åker jag till uppsala! ska bli kul och skönt!:)
soffe åker på kryssning, inte lika kul:P men men;D

Vaknade imorse av att chefen ringde, vart är du emmaaa:P
jag sover..?
men du börjar 07.45
nej 09.30 väl?:P
hehe nä men jag ändra, kom halv tio:P
hhaha lite pinsamt men men:D


Kommentarer
Michaela skrev:

Hatar såna där samtal alltså :P

Man får fan hjärtatack och känner sig tokstressad ^



Vad ska du göra i Uppsala då? :)

2009-11-09 @ 22:04:26
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0