Fredag och sjuk.

hemma och sjuk, så sjukt tråkigt. åh
jag som har fixat avslutnings middag med jobbet självklart så ska jag gå och bli sjuk:(
men ja hoppas dom får en toppen kväll.
jag tror inte jag har någon feber nu men halsen är som ett vrak.
tror jag inbillar mig att ja är friskare än vad jag egentligen är bara för att jag vill åka dit.
men men nu har ja leget i soffan hela dagen och är helt slut så de är väl lika bra att ta de lugnt.

Men damp som man har, är man ju rädd att missa något.
OCH de kommer jag göra.. :(
skitskitskit.

men men ligger här och väntar på mamma och anna som ska komma med pizza
får se hur mycket jag kan äta av den men beställde en barn.
blir antagligen idol och mys me systeryster idag.
inge fel alls. men tråkig att ja missar ikväll:(

hoppas alla får en trevlig kväll.




Kommentarer
Michaela skrev:

Nope har inte sökt där, men lillasyster jobba ju där :) eller gör, ska sluta snart!



Jag söker verkligen allt möjligt, men helst inte butik för jag är så trött på det :P mycket chaufför jobb, lager, kontor, reception osv osv. Allt möjligt egentligen!



Det var butik och nä uch uch uch, det var inge kul alls. Kändes helt fel, dom verkade inte seriösa osv så nejnej uch! :P



En myskväll och lugnt hemma är aldrig fel :) dewt ska jag också ha med Johis (riktig emma kommentar, var tvungen hihi :)) framför idol. Bara dom allra bästa kvar nu ju! Spännande vem som kommer åka ut....



<3

2009-11-27 @ 18:02:24
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0