tjubbii

Halloj!

Jag har inte så mycket att göra på  mitt jobb så ja ska nog börja avreagera mig lite här:P jobbar på Telia kundtjänst. och de ringer ingenting just nu.
slutar om några timmar, ska kanske orkar mig iväg och träna idag?:P har varit något dålig på det dom senaste två veckorna, men de är ju så lätt att glöma bort.


Nu är det inte långt kvar på denna dag!
försöker få igång johanna här men verkar inte funka. kan ju kalla henne miss neggo denna vecka!;D
 vi gillar vårat jobb?:

Lorentzon, Emma says:
61 smatal till emma

Lorentzon, Emma says:
och hon ledeer dagen tävligt mot johanna. hur ska detta sluta!?

Lorentzon, Emma says:
spänningen är olidlig!

Hedenskog, Johanna says:
verkligen inte

Lorentzon, Emma says:
eller? inte ? nähee.,H

Hdenskog, Johanna says:
jag gör enbart det jag måste

Hedenskog, Johanna says:
du e för amitiös

Lorentzon, Emma says:
jag gör hemsidor:D

Lorentzon, Emma says:
i like1
Hedenskog, Johanna says:
hahaha

Sen En till grej!
när vi sitter här otoliga på att få gå hem så får vi den roliga!! överaskningen att alla ska få tvingad övertid!
skönt! haha eller..... men men va gör man tänk pengar?
så ja får jobba 08.00-18.00 fredag..

Efter jobbet ska jag hem till stoffi och äta middag sen ska ja gå och träna eller ut å gå! måste träffa micke och planera semestern oxå!:)

Gotland vecka 30 är i allafall Klaaar! jag micke malin david! Om de är nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0