skön dag:)

vakna upp hos stoffe i morse tog me tiger ut på en lång promenad och mötte anna å asta :) vi va ute i en timme kanske. as varm och ja va helt slut när ja kom hem:P Gjorde frukost hemma, omelätt och en hård macka :) sen ååkte vi iväg och bada, fyfan va kallt de va.:P men ja doppade mig allafall eller sebbe putta mig så ja ramla i:P Mange å sebbe va ganksa otåliga så dom orkade inte ligga kvar så länge:P så när ja och anna kom hem vid typ halv 4 gjorde vi kycklingsallad! jätte god:) och mycke blev det oxå så det blir nog till luncn i morgon oxå. Sen har jag legat i soffan ute och läst min bok som börjar bli riktigt bra nu!:) Överlevare mot alla odds, av Bbaara biggs. Hoppas de blir lika fint i morgon med så jag kan pressa på brännan ännu mer:D så man är brun å fin tills vi åker till gotland nästa veckaaa:D Ikväll ska vi grilla sen kanske jag ska möta micke så ska vi dricka lite. vi får se vart kvällen tar oss!:) imorgon har vi biljetter till harry potter!:) blir nog as bra!! nu ska jag springa upp i durschen och göra mig å ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0