Långsamt!

Halva dagen har gått..! nu är de bara 4 timmar kvar:P
SEN ÄR DET SEMESTER!

Större tid av dagen att jag letat efter en sista minuten till mig och Emma, men va fan de är ju inte billigt... dom ligger runt 4000-5000kr. men kanske man kunde tänka sig eftersom de är sånt väder här i sverige:P
vi får se hur de går med resan! de skulle va väldigt skönt faktiskt. sol bad öl å mys:D
annars får ed bli så att jag tillbringar min första vecka på semestern hemma hos micke vid hans pool! för de måste bli fnt väder:P

jag är ganska trött.får se hur det går med utgången ikväll, men med lite alkohol ikommer så går allt  bra!;D haha försöker få med mig tråk johanna ut ikväll men njaa, som sagt neggo veckan JA:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0