Lalalaaaa!

Jahaaa. då är dagen snart slut. sitter och tar de ganska lugnt:P orkar inte svara . (A)
snart är de dax att börja ge sig av mot grönan, runt halv fem tror jag vi åker. måste bara köpa baterier till min super kamera;P så att ja kan lägga upp lite bilder sen!:)

Ikväll ska Jennie sova hos mig igen!:D så slipper ja va själv. så kan man ju hoppas på lite sömn oxå kanske!:)

jag glömde min matlåda hemma i morse. så fick köpa en laxpaj i bistron. hm väldigt salt! min klöttfärssås va mycket godare! men va gör man.- får ta den i morgon!

Börjar bli lite trött nu, hoppas på att tagga till när vi väl kommer iväg!:)

tjoho!

Kommentarer
Michaela skrev:

Åh fan va kul med grönan :D Nu kommer jag skicka ett TILL mejl till dig så du kan gå in och bli medlem och kunna gå in på min blogg och det tycker jag du ska göra!!! :D

2009-07-30 @ 06:20:51
URL: http://johndoe4.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0