Jobb..

Tillbaka på jobbet efter två sköna veckor semester!:)
 hm. är själv hemma.. haha ja.. va säger man. ja klarar det inte:P

va och handlade igår. ska ja göra mat nu varje dag? kul:P men ja å jennie gjorde tacos:) gott! kommer antagligen äta resterna ikväll haha.

orkar inte laga mat! Gotland va sjukt kul! älskar det! har inte orkat packa ut resväskan ens haha den ligger kvar i bilden! Emma!
men nu sitter man här på jobbet igen!:P

Igår gjorde jag och jennie inbjudan till våran fest! Något taggad nu:D 150-160 inbjudningar ska vi dela ut haha. kommer bli kul den dagen vi tar bilden och åker runt.:P
 jennie sov hos mig i natt! de va jätte mysigt. fast hon va inte lika kramig som hon brukar!:P
jag kunde inte sova så bra, kanske för att ja kanske fortfarande va bakis eller något:P
 
jag längtar inte alls tills ja fyller 20 (a) 12sep smäller det:D hoppas verkligen att det blir lyckat, men det kommer det såklart bli :D idag slutar jag sex sen ska ja titta på film med f :) !
 Just nu är ja på sprall humör. haha vet inte ens varför. kanske för att ja sitter och lyssnar på musik och längtar hem?:P Lev livet! fan va ja är bra!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0