jahaaa..

Okeej. nog för att de va lagom segt att komma tillbaka till jobbet efter semesten
 men vafan kul överraskning man fick..
Telia har kommit fram till att alla vikarier ska få sluta den sista september. Åhh. jaha så då har man inge jobb..

Tur att jag och Emma har fått den as roliga iden att söka jobb i alperna. men dom börjar bara ta emot ansökan den 1 augusti så på lördag har vi spikat att vi ska söka :D Ja hoppas verkligen att vi kommer iväg. det skulle va så sjukt roligt.
jag älskar att åka snowboard, tänk att i princip få bo i backen oxå:D kan inte bli mycket bättre!
jag ska göra allt för att få något jobb. vad som helst. men de skulle ju inte va fel att stå vid liften (a)

Kommentarer
Michaela skrev:

Efter arbetsdagen imorgon går jag på semester 2 veckor, sååå skönt! Men tiden går allt för fort när man har semester.. haha



Om du inte löser något annat kan du göra som jag, köra en mellanlandning och en tillfällig hållplats på mitt jobb tills man hittar något bättre ;)

2009-07-29 @ 06:05:27
URL: http://johndoe4.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0