hmm..

Jag vette fan va de är ... känner mig lite deppig idag.
kan ju vara för att det första man gör när man kommer till jobbet är att se massa äckel bilder på sig själv som folk lägger upp.. måste ta tag i mitt liv .. hård träning å tänka lite på va man äter kanske inte skulle skada!?
bläää. men de är ju väldigt lätt att klaga och inte göra ett skit å de iallafall:P
och att det spöregnade när ja gick till jobbet och de fan droppade om mig när ja kom fram, och ja har fått springa runt i moas träningskläder eftersom mina va så blöta och kalla så ja kunde inte ha på mig dom!:P



förstår mig inte på dig i bland heller, men de vet du redan.
jag vill gå hem nu, lägga mig framför tvn och krypa under en varm filt och dricka te

äh fan skärp dig nu Emmmaaa. man ödslar dubbelt så mycket enegi när man är sur som är man är glad!
wooow

nu ska jag bli positiva emma igen och tagga för hemgång!!!;D;D;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0