Godmorgon!:)

Nu sitter jag på jobbet och ska snart börja svara!
Sov inte så jätte bra inatt heller:S vette fan vad de är. måste kanske ställa om sängen!
eller så är jag nog inte tillräkligt vuxen att sova själv (a)

Idag ska vi iväg med jobbet till grönan och köra femkamp och äta middag. kanske blir något att dricka oxå! ;)
några st som vann en tävling, därför blir vi bjudna på detta ikväll!:)
kommer nog bli kanon!

Igår delade vi ut dom första inbjudningarna, haha redan folk som har svarat!
as kul!:D

Imorgon ska ja träna för första gången sen 1627 haha:P
får se hur det går! bra hoppas jag!;P

Hela helgen är redan planerad! :) kommer nog bli jätte bra.

Fredag blir det Bio med alla tjejer. En sommar med Göran!
haha hoppas på att den ska va hur bra som helst!:)
Lördag: är det middag hos mig och sen utgång me alla mina tjejer:):)
<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0