Godmorgon!:)


Idag mår ja as mycket bättre! :P igår va jennie hemma hos mig när ja kom hem! så vi gjorde korvstråganoff och ris.
fick i mig lite iallafall:P äckliga råris! men annars va de gott. men som sagt ja mådde ju inte så bra igår :P
sen va vi tvungna att åka runt i salem rönninge i lite mer än två timmar och dela ut inbjudningar.de är bra mycke folk som är bjudna nu:P haha kommer nog bli GRYMT:D
 så när vi kom hem va de bara rak ner i sängen, vi började titta på en film men jag somnade ganska fort:P

Idag blev de ändrade plander. så ingen bio idag. vi ska nog till martin och grilla, ja å jennie. sen får vi se vart kvällen taaar oss:)

imorgon, ska vi nog åka in till stan på dag. vi prata om picknick:) och kolla på pride eller hur de stavas:P
så de blir nog mys. sen skulle de ju bli midda hos mig å sen utgång! taggaa;D

på söndag vill ja se en sommar me göran!

nu måste ja börja svara...
ha de bra
PUSS

Kommentarer
Michaela skrev:

Skönt att du mår bättre :) fan känns så lättande att jag har semester nu så du fattar inte!! haha ;D sjukt skönt. Hade du det bra på Gotland då? Kommer du ihåg att du ringde mig? ;) <3

2009-07-31 @ 14:38:20
URL: http://johndoe4.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0