God morgon!

Sitter på jobbet, kom in vid 07.40 ca. haha vilket väder.. När ja åkte hemifrån så regnade det inget alls. men när ja gick av tåget i farsta strand SPÖ regnade det. och smart skaft som jag är så tog ja ingen jacka, eftersom att ja skulle klara mig från regn. Jag har aldrig varit så här blöt! fy haha men men nu sitter ja här och lyssnar på nrj och fryser en aning!
snart ska jag  äta min macka och dricka mer kaffe snart. Ska börja svara kl 8 hoppas de inte ringer så mycket. men det kommer det garanterat göra eftersom det är regn och folk inte har något bättre för sig en dag som denna!:P

Idag ska jag åka hem till Malin och klippa mig.inte mycket!:P

Imoooorgon börjar semestern!
ja håller tummarna stenhårt på att en viss dam ringer mig och säger
Hej Emma!
vi ska åka till grekland på söndag/måndag! ;D vill inte vara kvar i regn sverige.
 hopppppppas de blir as bra väder på gotland när vi ska dit!!:)

nä nu ska jag äta frulle å kolla fejjan:P 

love!

grym låt:

http://www.youtube.com/watch?v=E2tMV96xULk&feature=fvst

Kommentarer
Michaela Stappe skrev:

Nu måste jag ju skicka mejl till dig så du kommer in på min blogg bejb! ;) PUSSIS

2009-07-09 @ 12:29:41
URL: http://johndoe4.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0