God Morgon!:)

Kom nyss till jobbet, sitter å dricker kaffe och lysnnar på nrj! hörde precis köra om låten haha vet inte vad den heter men den är bra:). ska ta reda på va den heter. så den som vill oxå kan ta del av denna as bra musik!;P
här har ni den:

Knock you down

Morgonen har varit bra, förutom att stoffe va lite små grinig på mig. och jag tror att det kan va mitt eget fel:P
men men, Jag älskar dig de vet du:) jätte mycket !

Idag ska ja sitta av min beårdrade övertid!:P så jag ska sitta här från 08.00-18.00

Sen ere Feeest!:) Ikväll ska vi till carro, första tjejmiddagen i hennes nya lägenhet!:) jätte fin!
ligger i tullige , värsta utsikten! så ikväll blire alltså middag å förfest där sen drar vi vidare in mot stan, så mycket jag vet så är det inget bestämt om vart vi ska. men det är de aldrig:D
Tråkigt bara att alla tjejer inte ska me ut. men jag hoppas att efter lite alkohol i damerna så blir de fler som taggar på utgång!:)
Jag har med mig kläder som ja ska ha på mig ikväll, men börjar ångra mig häår nu! haha jobbigt emma. jag kommer inte hinna hem efter jobbet. så synd:P
blev i alla fall en blå/grön klänning. hade tänkt mig att malin ska få äran att fixa till mitt hår i kväll men de vet hon inte än;)

Vi va ju i göteborg förra helgen, sjuk kul!
men att min Kamera gick sönder är inte lika kul, måste köpa en ny här nu..
och jag som har så överdrivet mycket med pengar;P
haha men Göteborg i allafall.
Började med att vi kom ner fredag och tillbringade dagen på stranden men öl och SOL! och så bada vi oxå!
sen på kvällen så skulle vi gå ut och de gick mindre bra:P nämner inga namn, men det gick som de gick och vi kom inte in haha. så vi drev runt där och sluta me att vi gick hem och sov:P
Dag 2: Vaknar vid typ halv elva och försöker få i oss lite frukost sen bigär vi oss av till bolaget och sedan liseberg som va stört roligt!:) vi va  där från 12-22.00 typ sen efter det gick vi till hotelet och drack mer och gjorde oss i årdning för utgång. och denna kväll gick de mycket bättre:D och alla va med och de va jätte kul på Bryggeriet tror ja de hette!:)
sen söndag glev vi bara runt och väntade på att folk skulle bli kör dugliga för att börja resan hem som tog sjukt lång tid pga att vi körde fel:P
men de va det värt!:) tack för helgen!::D

Ha en bra dag! Jag håller tummarna för as mycket sol nu när jag går på SEMESTER idag!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0