1 timme!

Woow. en timme kvaaar sen raka vägen hem dricka mina kalla öl som ja hoppas micke har lagt i kylen :D  träffa mimmi å jennie:)

Ekdal ringde för en stund sen! Grattis!!
han har tagit mc kort. Ja vill oxå!
men han råka va lite snabbare än mig.P
Jag ska nog ta intensivkurs nästa vår:) typ as nice:D
Försökte få honom att komma och hämta mig efter jobbet, men nej:P
han ska på kryssnign.. åh:P

Hm vi får se vad som händer ikväll, fredda å christian kanske ville komma förbi. de vore kul! va länge sen man träffa dom. då kör vi en grillning så hoppas vi på sandra kommer sen. annars går vi upp till martin:)

måste komma ihåg attt köpa batterier idag!! inte glöma!
nu ska ja sitta och lyssna på musik i ca en kvart till sen  måste jag börja svara igen..
men bara en timme!:)
hoppas vädret håller i sig så vi kan sitta på baksidan å röka vattenpipa:)

Trevlig helg!
lär inte skriva något i helgen som vanligt:P

Kommentarer
Michaela skrev:

Skulle vara jävligt najs att ha mckort men jag skulle nog fan köra ihjäl mig haha

2009-08-02 @ 22:42:48
URL: http://johndoe4.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0