torsdag!

Idag började dagen 0915 hos tandläkaren där jag fick reda på att jag har 1 hål och 12 påbörjade!? + tandsten.

vad är de som händer? allt detta kommer gå på 2500kr när de är klart. tack gud.

arbeslösa emma klarar allt. eller Nej.

 

efter det va kl 10 och jag begav mig till gymet. 45min löpning. död

men de gick och ja är bra nöjd. 15 min av dom va uppvärmning

sen gjorde jag några situps och sen en rumövning:D som jag faktiskt fick tips av anna anka hahhaha

ja va tvungen att prova. sjukt jobbigt.!

rumpan upp i luften och benen på en sån där stor boll och dra benen fram och tillbaka !

 

nu ska ja åka en sväng till skäris med filippa.

 

ikväll blir de bio. luftslottet som sprängdes. hoppas på sjukt bra!;D
därför blir de ingen träning ikväll utan byter ut de mot poppcooon:D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0