tisdag

första dagen utan jobb, känns helt ok. ÄN SÅ LÄNGE:P

började dagen med att ställa klockan!! 09.30 för att gå ut och springa!

haha a så jag mötte upp filippa och sprang en runda. SHIT orkade hela men de gick fan inte fort haha.

men men jag är nöjd med min insatts och nästa mål är att bli snabbare:P

sen åkte vi till skäris, köpte lite skräp. smink,halsduk och örhängen.

menmen sen åkte jag hem till stoffe och gjorde korv:)

myste lite och sen åkte vi iväg och sola och titta på soffor

sen va det träninge igen, flowing. bra kul när challe håller i det!:)

 

nu sitter jag hemma i soffan, ska sova själv idaaaag..

tråkigt men de är nog bra:P

finns inget att se på tv helleeer.

har fått intresse för en ny serie glee på fyran men det går självkalrt inte på tv4play.

men torsdag kl 21.00 men jag har inte sätt något än och det är avsnitt 4 imorgon.

tråk. menmen.

imorogn ska jag ut och gå men filippa, sen ska jag möta emmaaa:D:D:D

vi ska åka och handla sen ska jag vissa henne lite grejs i södertälje

samt äte en lurre me älsklingsflickan min:)

sen ska jag träna me malin:)

 

kanske inte ska söka några jobb? man hinner ju träna hur mycket som helst.;)

nä men måste iväg till arbetsförmedlingen egentligen men hade verkligen ingen lust idag fast jag egentligen verkligen ha bordat orkat mig iväg dit. men imorgan kanske, eller någon annan dag;) haha

 

nä nu ska jag hitta något skit att titta på . kanske ska tvinga med mig anna och oskar upp och hyra en film:)

ja!

 

hej på er.


Kommentarer
Sophie skrev:

Hahah, emma har du gått och blivit träningsnarkoman?? jobbet löser sig snart, du hittar nåt! OMG, Glee in my heart asså! Det är fan bäst, vi får ha glee-kväll snart :D

Pussss

2009-12-01 @ 22:14:01
URL: http://sophielindhe.blogg.se/
Danielle skrev:

du kommer snart få ett jobb igen gummsan, så länge kan du göra mig sällskap på mitt jobb under dagarna ;D hihi.



loveeee you!

2009-12-01 @ 23:09:06
URL: http://leellan.blogg.se/
TESCHO - Webbdesign och mycket mer skrev:

Jag har svarat på ditt mail, bara så du vet :)

2009-12-01 @ 23:10:37
URL: http://tescho.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0