Tisdag

två dagar kvar till jul?:P
tiden bara springer iväg och försvinner?
Älskar att de är hur mycket snö som helst ute:):)

Just nu ligger jag i stora sängen helt själv..
skönt och mysigt:) lyssnar på rihanna, hon e bra.
stoffe ringde och väckte mig vid 11 sen har jag instalerat sporify på hans nya dator:)

helt mör i kroppen idag. träna igår kväll.
gick jätte bra. körde kondition 45min och armar rumpa och lite mage sen dog jag och åkte hem:P
ska träna i kväll oxå så jag går inte ner nu.
ska möta malin på kaffestugan snart sen ska vi till bolaget sen ska jag fixa hennes och jessicas naglar!

Har hittat en personligtränar utbildning jag vill gå kostar bara 53 000..
vill verkligen ha ett jobb nu, bara några månader så jag kan tjäna ihopp dom sista slantarna!
mamma ville iförsig hjälpa mig :) love.
men vi får se utbildningen börjar i februari!

Hoppas alla får en mysig jul!


Kommentarer
Felix L skrev:

Ta kontakt med ditt gym och smöra lite så kan dom sponsra till utbildningen.



" Smärta är en svaghet som lämnar kroppen"

2009-12-29 @ 22:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0