söndag.

förlåt för dålig upptatering.
jag sitter aldrig framför datorn längre. finns ingen tid. hur nu detta ärmöjligt:P

hela förra veckan tränade jag varje morgon:) coh några eftermiddagar.!
imorgon är de dax igen!

Helgen har varit kanon!:)
ifredag följde jag med ronni in till söder för att träffa en vän till honom.
de sluta med mycke shotar och öl! mycket kul kväll!
sen hamnade vi på efterfest hemma hos stoffe, med folket.
sängen kallade vid 06,30 kanske. då det fortfarande va folk uppe å röjde!
gårdagen va trött men for iväg på släkt träff sen mini julafton me tjejerna!:)
mycket trevlig. måste göras om:)
sen  hamnade några av oss hemma hos jimmy! kul
va bra trött därför gick ja och stoffe hem i hyffsad tid redan vid halv två:)

och idag ligger vi i sängen och har hyrt tre filmer hihi*

hoppas alla mår bra.
jag saknar jennie och skulle behöva henne just nu!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0