Onsdag.

kl ringde idag igen, 0930.

hade jätte svårt att somna igår, men men runt två tror jag att jag somna.

 

Har varit ute och gått men filippa och en LÅNG frukost på kaffe stugan:)

MYS!

 

Nu ska jag hoppa in i durschen och sen göra mig klar för att åka och hämta emma i sickla sen ska vi åka och storhandla och visa emma runt.sen ska jag göra mina naglar:)

idag kom stoffes paket me posten:)

måste hitta den sista presenten bara.

 

igår kom jag på julklapp till han oxå. låg och tänkte mycke igår:)

skönt!

 

skulle egentligen släpat med mig oskar på promenaden idag, men han latjäven bara sov. så han fick ligga kvar.

Minus grader ute. men underbart väder endå!:) blir så lycklig.

Nä nu måste ja fixa till mig lite, gym ikväll oxå:)
fan vilken kropp jag kommer få någon gång i livet;D
nämen jag tränar för att jag mår bra! grymt bra just nu. beror antagligen på väderet oxå;)

Puss<3


Kommentarer
Michaela skrev:

Gud va mysigt! Nu när du är arbetslös också så tycker jag att du ska höra av dig till mig <3

2009-12-02 @ 21:40:02
URL: http://michaelastappe.blogg.se/
jennifer berg skrev:

hej emma! hur mycket fixar du naglar för? :D

2009-12-03 @ 10:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0