onsdag

dagarna bara försvinner, de är mörkt dygnet runt. jag sover sjukt mycket.
idag har jag varit ute på långpromenad och sen frukost/lunch på kaffe stugan men micke malin mickis och så kom lina och mickis förbi:) så det blev ett gäng.

här hemma känns det som att det är ganska dåligstämning idag då jag och anna bråkar sjukt mycket och mamma har varit grinig.
Tur att jag har micke och camilla här:) vi tittar just nu på en jätte tråkig film enligt mig men bra engligt dom andra:D micke hatar att titta film me mig :p Kul emma jätte kul att titta film med dig:P
men vadå jag sitter ju här i allafall:P

blev ingen träning i kväll då jag ska va me camilla, så ska upp till gymet i morgon bitti och springa och gymma lite:) så får vi se om jag går på kvällen oxå och gör något:)

vet inte vad de är med stoffe idag, inte alls glad men men de blir han väl efter han har tränat hoppas jag.

hoppas alla mår bra.
purree


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0