måndag

bra trött idag. forfarande bakis sen lördagens bravader.
så sjukt trött påmig själv.
20år nollkoll på sig själv eller ens alkoholvanor? bra emma.
nä nu har jag bestämt mig, INGE mer sprit. fan heller de är itne värt det.
bara öl! haft lagom med ångest liksom
menmen ändrig på detta nu.


stoffe får ta så mycket skit, förstår inte hur du orkar ibland.
men jag är glad att du gör det och jag lovar att ändra på det nu.
<3


Helgen va förövrigt mycket lyckad.
fredagen va de utgång med niina och karin, sjuktkul!
träffade på paradis lirarna, jacki, stefan och simon.
jacki trodde hon ägde hela stället, inte okej tjej. men men alla tycker olika;D
lördagen blev lyckad. micke fatta ignenting när vi överaskade honom hemma och danielle och jessica :)
va mycket folk och jätte kul!:)

imorgon ska jag ut och springa på morgonen sen ska jag till arbetsförmedligen sen gym på kvällen:)


Kommentarer
Michaela skrev:

Japp arbetsförmedlingen, det är så kul! Ring om du ville ha sällskap :)

2009-12-08 @ 08:48:34
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0