fredag!

Igår fyllde stoffe 20:)
firades med presenter och middag, bra dag:)

Idag har jag tränat, sprungit 40min och lite situps. helt slut nu;P
har städad hemma hos stoffe oxå, snart kommer släkten.
sen blir de lite vin hos danielle, idol och mys:)
sen får vi se vart kvällen taar oss!!

vet inte vad jag ska ha på mig.

Imorgon blir de passi för hela slanten.:P
middag och grejs för stoffe och micke:)

idag kanske man  kan fira dolken oxåå som blir gubbe!;D

snart ska jag durscha och fixa till mig, sitter och dricker en öl somva väldigt ggooood!


Kommentarer
Michaela skrev:

Jag har skrivit om dina bravader i min blogg haha, väntar bara på update från dig och se hur du beskriver händelsen hahaha ;)



Hörde att Micke slängt en jävla grej på min syster också!!!!! Inteeeee okej på min lillasyster, hon kommer fan behöva sy :P

2009-12-06 @ 21:20:50
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0