Wow!

God morgon!

idag har jag en aning träningsvärk. men de är bra!
Jag och jennie förs sov oss imorse, jag vakna när jag började.:P
men nu är jag här iallafall! små seg men vaknar nog till liv snart.

idag ska jag gå ut och springa efter jobbet sen ska jag och syster yster åka och hälsa på mamma å pappa som ligger i trosa så vi ska äta middag. :) hoppas dom inte följer med hem utan att dom seglar iväg igen:P
ganska skönt att va själv hemma.. trodde aldrig jag skulle klara det men jag är fan bra;P

jag och jennie gjorde jätte god mat igår:)
stekte lite korv gjorde ägg röra och en jäte god sallad! mat låda idag oxå:)

kollade klart på filmen gjorde vi oxå, det har vi försökt med 4gånger men somnat varje gång:D haha men nu klarade vi det när de va ca ne kvart kvar på filmen. så där låg vi och snyfta haha

ha en bra dag! för de ska jag ha!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0