Torsdag:)

God dag kanske man säger:P sitter på jobbet och spelar nått spel som nina visa igår. haha helt sjukt . ja är nog beroende. hehe ganska kul!:) söt små figurer är med oxå:)

http://www.coolaspel.se/spel/Dream+Pet+Link

prova!:P haha helt sjukt:P

igår va vi inne i stan och åt middag jätte trevlig, åt buffe. och två öl blev det. as gott:D
det får vi göra om!:)

inatt sov jag inte så bra som vanligt. vette fan va det är. det sägs ju att om sägen står fel så kan det bero på det. så jag ska be mamma mublera om mitt rum:D haha.
vette fan hur jag ska hinna åka och köpa jennie pressent.:P kanske får be mamma om det oxå.
upptagen tjej hej hej:P

idag är det bio :) kommer bli kul, har bara hört bra om filmen!:)
imorgon är det fredag!:)
ska åka in till tanto med jobbet. får väl se om jag och jessie kör en utgång som vi har pratat om, ganska sugen:D

lördag är de som sagt jennies födelsedag så då blir de tårta och sen kräftskivan på ängen, david och stoffe har bjudit 100personer?:P hehe vi får se om de blir något drag!:) hoppas på de.! annars blir de väl utgång då med för att fira jennieeee:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0