Torsdag!:)

Idag är det torsdag, skönt!
igår skulle jag egentligen på träning, men eftersom de regnade så jävligt och vi spelar på gräs så kunde inte ja va med, eftersom jag har slängt mina gräs skor!  så jag och micke åkte och köpte ett par nya!:) jätte fina! 349kr på barn avdelningen! ibland är de bra med små fötter!:)
men sen sprang jag in på h&m och skulle köpa smink, de va ju inte lika kul:P bra dyrt!:P men men de är de värt!
fin blir man ju! hoppas jag:P

Igår kom ju Philip och hämta mig på jobbet, sen åkte vi och käka på donken. (a)
fick lite dåligt samvete:P fan åt massa skit:D så jag tvingade mig  ut och gå en sväng :)

Idag ska jag ut och äta med jobbet. på ResturangCypern:)
det blir nog kanon!:)

Idag ska jag träffa Danielle och gå ut och gå :) Inte träffat henne på jätte länge känns det som:P
fy på oss:)

<3

vill ha!

Kommentarer
lainiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii skrev:

idag, igår, igår, idag, idag



tihihihi

2009-08-27 @ 10:27:06
lellis skrev:

today baby! ;D

2009-08-27 @ 13:42:46
URL: http://leellan.blogg.se/
unknown.... skrev:

den där philip verkar vara en riktig vän...;)

2009-08-27 @ 14:38:26
Linda skrev:

härligt med nya skor, nu jävlar ska det tränas;) vi ses på onsdag 20.30 på berga! :D<3

2009-08-27 @ 20:46:14
URL: http://lilu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0