Torsdag:)

God morgon!:)
imorgon är det fredag! as skönt! kräft skiva hos linda som fyller år idag. Grattis:)
Igår va ja ute och "sprang" med jennie, duö skoja inte att ja va helt död. orkade inte:P så idag tänkte jag ta de lugnt men nej Jennie tvingar med mig på en lånpromenad efter jobbet!:) sen ska vi titta på film.
Ska tydligen bli jätte fint väder idag!:)

Sitter här och har druckit upp mitt kaffe och fått i min halva mackan. blev en ägg macka idag. :)
måste gå och hämta mer vatten, strax:)

de va tungt att gå upp imorse, men ja kom upp och ja sitter på jobbet !:P

Hörom dagen sökte jag lite drygt 12jobb:P Fick ett samtal igår angående en tjänst som kredithandläggare, vi får se om ja får komma på intervju:)
Sökte fan allt som finns:P hehe Blir ju som sagt arbetslös den sista september! men men. :)

Men men min bok jag läser just nu Överlevare mot alla odds. riktigt äcklig rent ut sagt. Jag har läst mycke böker men dom är hemska, men den här är äcklig. ush men men den är bra endå:P men kommer inte riktigt  in i den. Men snart är den slut och då blir de Jana jemssons självbiografi eller pamela anderssons :)  (vet inte hur dom stavas ;P)

boken jag läser nu:

Kommentarer
Therese [ Tescho ] skrev:

Okej! Du kan skicka några/någon bild du vill ha i headern till den mailen jag har angett :)



Hoppas du får en intervju och att jobb ordnar sig!



Puss!

2009-08-20 @ 09:56:45
URL: http://tescho.se
Michaela skrev:

Får man låna boken när du är klar? :) hat älskar såna där böcker!



Jag läser ju tokmycket och kan ge tokbra tips på Camilla Läckberg - sjukt bra böcker allihopa och jag bara väntar på uppföljaren som kommer i höst! Någon som också är bra (och äcklig och grov) är "Smuts" och Gotländska författaren Mari Jungstedt är också tokbra, läst 6 böcker av henne nu och ska köpa den sjunde så jag får veta fortsättningen!



Vilka sidor söker du jobb på? Jag söker också för fullt - trotts att jag faktiskt har ett - men vi söker en jävla massa personal om du vill ha ett sälj jobb över telefon där man ringer befintliga kunder och stå ut med det heltid tills dess att du hittar något du vill ha :) Isåfall kan jag ordna intervju!

2009-08-20 @ 19:37:57
URL: http://johndoe4.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0