Tisdag!:)

Gud va jag va trött imorse när jag skulle gå upp. förstår inte vad det är. sover som en prinsessa på nätterna haha eller gjort det i två dar iallafall:) myspys!:)
börjar få ont i halsen. inte lika kul. hehe har typ ingen röst. så är lite svårt att prata i telefon men det är ju mitt jobb så haha dom får försöka höra vad ja säger eller ringa någon annan:D haha nä.

sitter och lyssnar på rixfm,
började halv tio idag slutar sex!

kom inte iväg och träna igår.... fy men hämtade mamma å pappa så kom vi hem och anna hade gjort mat och tänt ljus så det va jätte mysigt me en familje middag:)
och skönt att dom är hemma så det blir lite fullt i kylskåp och graderob:D haha

idag ska jag och jennie träffa gabriel som håller i olerarys , vi ska planera lite inför festen / middagen tror jag:P
Idag MÅSTE jag ut på en rask promenad!

imorgon ska jag in till stan och äta middag me johanna och nina någon öl slinker nog garanterat ner:D

rast om en timme!.


Kommentarer
jonas skrev:

Fan vad du super

2009-08-11 @ 17:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0