Tisdag!

Jag har kommit fram till att tisdagar är den jobbigaste dagen på hela veckan, det är långt till helg och man är trött för att igår va det måndag:P

Igår skulle jag och danielle köra boxning,och om man inte är där 10min innan så går platsen till någon annan, och självklart va jag där 9min i så de blev inget, bra arg blev jag. men jag och danielle körda as hårt på gymmet iställe, sprang och styrketräna. haha dog när ja kom hem. kunde inte resa mig från stolen. och jag skakade så mycket att mamma fick mata mig hahha. Emma Lorentzon sverigest mest tränade människa. för mer frågor ring;) haha asså nej!

idag har ja lite ont i kroppen haha mest träningsverk har jag i magen faktiskt:P

idag ska jag nog springa igen, och klippa mig=)

satt på nrj när ja kom hit , asså orkar inte. samma låtar hela tiden. Barapapapappa pap ap apapapa. men ja.
haha aja nu ska ja lyssna på rix iställe ;D

sov as bra inatt. men gu va trött ja va imorse.
Glömde mobilen hemma :(
 as tråkigt. men men roligt att komma hem och läsa alla 1000sms ja kommer  ha fått? haha eller;D
bara skoja lite (a)

jaja, nu ska ja dricka mitt kaffe och hämta lite mer vatten (:

Puss på er

Kommentarer
elle skrev:

Emma!

Mina ben dör efter igår :) haha



Box på onsdag snygging? :) <3

2009-08-18 @ 11:24:57
URL: http://leellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0