Tankar!

Jag har nog en ide nu! framtid planer!:)
ska nog vänta lite med utlandsresan och...

Om jag inte fått något jobb här snart, så ska jag gå en nagel utbildning och satsa på det!
jag har kommit på att jag ska dela ut och sätta upp blad om där de står vad de kostar m.m
det finns bara en nagel tjej i salem och hon är inge bra:P så jag tror på de här;D
(förutom mickis:) )


Jag har ju alltid varit intresserad och alltid haft jätte fina naglar. men nu har ja inte det för tillfället men ska göra om dompå onsdag nästa vecka:)

Jag tror på de här!:D wiieee


Kommentarer
Michaela skrev:

Haha tur för dig ;) haha nejdå. Men det är riktigt kul att gå nagelutbildning och bara köra igång såfort du är klar med den! :) Men det är inte billigt ;P <3

2009-08-25 @ 06:41:40
URL: http://johndoe4.blogspot.com
Emma Bergman skrev:

Låter skitbra emma! I neer help badly, så mig kan du få öva på hur mycket du vill ;);) haha. ha det så bra här hemma nu. pussokram !

2009-08-26 @ 00:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0