Tankar och Funderingar.

Vad ska hända med mitt liv?
jag vet att jag bara är 20år, (snart om typ exakt en månad om inte ens lite mindre!;D)
men vad ska hända?, vad kommer jag göra om 5år? hur kommer mitt liv seut?
Hur kommer mitt liv se ut om en månad? när jag inte har något jobb kvar?
Har sökt lite mer jobb idag hehe. är väl upp i 20-30 jobb ansökan nu:P nån måste ju vilja ha mig.. eller?:P

Jag sökte ju högskola tills nu i höst. men tappa sugen totalt när jag typ blev 568reserv på allt mina sökningar. jag vet att jag kanske borde hade tackat ja iallafall men nej ja tappa lusten..:P
Socionom pedagogik har ja sökt. Jag vill ju verkligen börja jobba på behandligshem. men vi får se!:)




jag skulle vilja ha semester och sol. kanske åker utomlands en vecka eller två nu när ja är arbetslös och inte har något att göra snart:D

Kommentarer
Michaela skrev:

Jadu jag undrar också vad i helvete man ska göra med livet, men jag är inte mycket för att planera långt fram och fastna i något. Variation förnöjer! Man ska ju leva livet till fullo :)

2009-08-20 @ 19:39:02
URL: http://johndoe4.blogspot.com
Tess skrev:

Hihii! Ja jag vet! Bara att man blir så förvånad över människor! =)



KLART att vi ska gå ut!! Hur blir det med middagen på torsdag?

2009-08-21 @ 10:21:35
URL: http://exclusivetouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0