Måndag!

Blää!. ja börjar fan få regelbunden söndags ångest. kan inte sova :S
men men. de va det nog värt:P

I fredags va de lite grillning hos mig sen drog ja å jennie + många fler ut på göta källare!
det va riktigt bra:D hade jätte kul!

sen i  lördags va ja och jennie bra trötta när vi kom hem så vi låg i soffan hela dagen fram till typ halv fem då jag kom på att vid 6 kommer det  7 tjejer som vill ha mat och as taggade på utgång, så de va bara att köra igång igen!:p

vi hamnade i kungsan på garden , helt ok då vi träffa simon och co!:)

igår va den slappaste dagen på länge. Jennie och danielle kom och hämta mig sen åkte vi och köpte mat och åkte hem till mig och låg och kolla på gosip girl från säkert kl 12 till kl halv tio på kvällen haha. den ända pausen vi hade va när ja och danielle åkte och handlade lite. vi gjorde fisk pinnar med hemma gjord potstismos!. bra gott! matlåda idag oxå!

Idag ska jag och Danielle ta tag i träningen igen. haha så idag är det boxning! GO!

Nu måste ja in i svaret!

ha de bra

Kommentarer
Michaela skrev:

Har skickat mejl till dig ju så du kan gå in bli medlem och läsa min blogg!!!! :) och inte minst kommentera tillbaka ;)

2009-08-03 @ 11:19:26
URL: http://johndoe4.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0